Young Mommies
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gahh, is it hot where you are??

Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Gahh, is it hot where you are??

Post by Care Bear on Mon Jun 01, 2009 7:05 pm

Cuz it's really hot here! I miss the air conditioning in Hawaii.. we don't have it here and this rare Washington weather is killing me! Makes for great Summy pool time though. Smile

_________________

Heather
Mom to Summer Raine - turning ONE on June 7th.
Gahh, is it hot where you are?? Prolife2Gahh, is it hot where you are?? Summerraine
Care Bear
Care Bear
Admin

Female
Number of posts : 213
Age : 31
Location : WA State
Momma To : Summer Raine - 2 1/2
Shia Royal - >1
Registration date : 2008-05-22

http://heatherthewriter.blogspot.com

Back to top Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Re: Gahh, is it hot where you are??

Post by Chelsea_Corrado on Thu Jun 04, 2009 1:29 am

Yep, it's hot where I am too. Like a mile away from you. farao
Chelsea_Corrado
Chelsea_Corrado

Female
Number of posts : 32
Age : 32
Location : Federal Way
Momma To : Ameerah
Registration date : 2009-06-01

http://www.myspace.com/eks27

Back to top Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Re: Gahh, is it hot where you are??

Post by Care Bear on Thu Jun 04, 2009 10:07 am

lol yeah. It's just not fair! I wish it were rainy again Sad Like normal!

_________________

Heather
Mom to Summer Raine - turning ONE on June 7th.
Gahh, is it hot where you are?? Prolife2Gahh, is it hot where you are?? Summerraine
Care Bear
Care Bear
Admin

Female
Number of posts : 213
Age : 31
Location : WA State
Momma To : Summer Raine - 2 1/2
Shia Royal - >1
Registration date : 2008-05-22

http://heatherthewriter.blogspot.com

Back to top Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Re: Gahh, is it hot where you are??

Post by Chelsea_Corrado on Fri Jun 05, 2009 12:55 am

omg NO I cannot stand the crappy rain.NO NO NO NO NO!!
Chelsea_Corrado
Chelsea_Corrado

Female
Number of posts : 32
Age : 32
Location : Federal Way
Momma To : Ameerah
Registration date : 2009-06-01

http://www.myspace.com/eks27

Back to top Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Re: Gahh, is it hot where you are??

Post by Care Bear on Sat Jun 06, 2009 6:06 pm

lol well it doesn't have to rain but I like what it's been doing the last couple days.. It's almost kinda warm but it's glum enough to not be hot. yayyy!

_________________

Heather
Mom to Summer Raine - turning ONE on June 7th.
Gahh, is it hot where you are?? Prolife2Gahh, is it hot where you are?? Summerraine
Care Bear
Care Bear
Admin

Female
Number of posts : 213
Age : 31
Location : WA State
Momma To : Summer Raine - 2 1/2
Shia Royal - >1
Registration date : 2008-05-22

http://heatherthewriter.blogspot.com

Back to top Go down

Gahh, is it hot where you are?? Empty Re: Gahh, is it hot where you are??

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum